Sammanfattning

Hej!
Ni kanske märker att jag tar små blogg-pauser när jag är med Älskling.
Men så är det :-)
Tänkte berätta lite vad vi har gjort i helgen iallafall..
Fredag:
Vi kom väl hem vid 7 då satt vi lite vid datorn, gjorde nästan ingenting.. jag somnade vid
23.00 tror jag, då hans bror kom hit.. Tim gick ner och hälsade, sen när han kom upp igen så vaknade jag.
Sen skulle han ner och låsa dörren.. och samma sak hände då med xD
Lördag:
drack ett glas O'boy till frukost... sen så kollade vi lite på tv innan Älskling's kompis
kom hit, Edvard. Först så satt dom bara och spelade gitarr. Sen så gick vi ut och fotade panorama..
eller ja. Det var ju Edvard som fotade :-)
När hans bror & hans flickvän kom hem efter att ha varit ute så gick vi alla till Bastun..
Killarna spelade & sjöng medans jag och Tim's bror's flickvän satt på en varsin stol.
ps. Vi satt inte I bastun. Bastun är bara en liten del av rummet :p
Senare på kväll när Edvard åkt hem så åt vi lite och sen bastade vi. Jag och Älskling alltså.
Jättemysigt! :-)
Efter det tog vi en låååång skön dusch ^^
Söndag:
vi gjorde inget speciellt.. Tittade på film, bara tog det lugnt och myste ^^
Sen så var det en lång resa hem, men jag tyckte den gick rätt fort ändå! :)
Idag, Måndag:
Ska jag vara med Lisa efter skolan, vi ska kolla på Saw..
Så vi hörs väl ikväll antar jag.
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0