Hundvalpar?

Hej!
Lisa har gått hem och jag har duschat.. Nu sitter jag här och äter lite yoghurt.
Jag total älskar misstolkningarna på sy-slöjden.. Johan som hade gjort en sådan fin "orm"
och jag som inte fick in tråden i nålen! :')
Tagga morgondagen! Efter skolan, när mamma har slutat jobbet så åker vi till Borlänge
och kollar på boxer-hanen som kanske blir pappa snart? Om det blir så, så lovar jag att Engla
skulle vara världens bästa mamma ^^
Tänk dig 10 små supersöta valpar som springer runt :')
Har förresten gjort klart min "snygga" grytlapp på slöjden och börjat med en skjorta.
Känner på mig att den kommer bli awsome! :D
Säger godnatt så länge.
vi hörs imorgon!
puss
/e

Kommentarer
Postat av: ....

ofta ni ska skaffa valpar ? :O

stackars dom

2011-04-05 @ 16:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0