Hatt

Hej!
Utagningen som älskling var på till gymnasiet gick super. De sa att han hade en bra chans.
De gillade honom dirket! :D
Idag åkte vi hem till Falun. Tittade på en video med massa klipp från när jag var liten, haha ^^
Åt mat och myste lite innan vi kilade ner till bussen. Mötte en av älsklings vänner Robin på bussen.
Kul att han fick lite sällskap på resan. Då vet jag att han inte hade en tråkig resa iallafall (:
Jag tog tåget hem som vanligt. Men den här gången var det inte lika jobbigt att säga hejdå
eftersom att vi ska träffas på torsdag igen. Då börjar påsklovet. Ser verkligen fram emot ett underbart
påsklov med min lilla prins. Har dessutom en liten överraskning åt honom ;)

Har tagit ett varmt bad och ätit lite kvällsmat. Tim lämnade hatten här tills på torsdag. Så jag lånar
den lite :)
Hur har eran helg varit? Hoppas iallfall att den har varit minst lika rolig som min! :D
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0