haha...

God dagens!
ungefär 1 timme kvar innan jag måste dra mig iväg för att möta
mitt hjärta i Borlänge. Ska bli superkul att träffas. Känns verkligen som det var
år och dar sedan jag träffade honom sist. Även fast det bara var två veckor sen :p

Skolan då.
På fysen hade vi styrka. Snacka om att jag har träningsverk i armarna!
På engelskan så gjorde jag inget speciellt. Skrev lite om mitt tidigare liv. Han kommer
på så bra uppgifter den där Per..
Hemkunskapen. Där gjorde vi jättegod kycklingwook med nudlar och en påskbakelse till efterrätt! :)
Per, alltså våran so-lärare har tydligen fått ännu sämre hörsel ._.
Men innan vi fick sluta so:n så sjöng vi. Haha. Det var så gulligt när Per sjöng solo alltså. xD
Nej, men nu ska jag ta mig nåt att äta. Är så hungrig! D:
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0