Banken tog mina pengar..

Alltså åh!..
Måste bara berätta.
Skulle ju som sagt gå ner och ta ut pengar.
Precis när de stod på skärmen "tag ut sedlar" eller vafan de står så kommer de inte
ut några sedlar. Får fucking panik. Testar igen, men då har jag inga pengar kvar på kontot!?
Hade alltså 200kr på kontot och skulle ta ut 200..
Sen så kom en gubbe dit och tog ut pengar. För han var de inga problem ju?
Ringde mamma, men hon svarade inte. Så jag började springa hem. Stannade på halva vägen
och ringde igen. Då svarade hon äntligen för 75864468 gången. De som känner mig kan ju bara
gissa vad som hände då.. D:
Iallfall så har jag varvat ner nu.
Slänger upp lite bilder!
Fixade snabbt ny design på naglarna. ^^
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0