11 April 2011

Hello!
Jag tycker det är väldigt bra att älskling har lämnat kvar lite kläder här hos mig.
Idag lånade jag hans grön/svart-rutiga skjorta. Älskar att ha på mig min pojkväns kläder.
De är så mysiga när dom är lite för stora ^^
Dagen har varit bra. Slöjden var nog den bästa lektionen idag.
När vi hade kommit dit och börjar med våra saker så fick vi reda på att brandlarmet hade
gått på våran skola (vi har slöjd på skolan mitt emot). Så vi fick springa dit. När vi kom dit så fick
vi gå tillbaka på en gång eftersom att det inte brann.. x)
Jag har iallfall inte tänkt på att jag ser ledsen ut i skolan. Gör jag verkligen det?
Några i klassen påpekade nämligen det idag på slöjden. Hmm...
Jag var inte ledsen eller något. Tycker bara att bilden är fin.. :)
Förresten så fyller en av mina bästa kompisar år idag, Sophie.
Grattis! Nu kan du knulla på moppen utan hjälm! :-) <3
puss
/e

Kommentarer
Postat av: sophie

taaaaaack :-D<3

2011-04-11 @ 23:25:55
URL: http://sophieburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0