WTF jag tror knappt mina ögon..?

hej bloggen! :)

var som sagt med bästa Jennifer idag! :-) pratade om allt möjligt.
Var faktiskt riktigt skönt att prata av sig med nån som delar samma tankar.
gick till Willys och så.. stan också! Vi gick en jävla runda idag, runt tisken också haha..
men som sagt.. massa prat! :)
Hoppas vi får bättre kontakt och blir närmare och bättre kompisar!
Många skratt idag assåh! Och sen om vi drar till killarna så blir det ju bara bäst!
fyfan! :'D jag älskar dig ^^ <3

varför bryr du dig ens?
sluta, nu räcker det, jag klarar mig själv, inse!
jag behöver dig inte längre. jag har allt jag behöver.
du kommer märka allting senare.. ta't lugnt..


puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0