vad shoppade jag på stan igår..?

hej! :)

förlåt för igår,vet inte vad som hände :o
jag somnade bara sådär!? sov från 4,då jag kom hem till 6,
älskling ringde och väckte mig vid 7,så då gick jag och la mig i sängen.
Sen somnade jag om, och vaknade igen vid 20 i 10,var ut med Engla och efter de
så gick jag och la mig.. helt sjuk! :o har haft så jävla ont i magen och huvudet idag, vet inte
vad de kan vara ._.
tänkte iallafall att ni skulle få lite bilder
på de jag köpte!  

Jeans leggings.. dom är dock så jävla stora, så måste sy in dom haha :b
H&M - 199kr

nagelaccesoarer, passa perfekt att ha på kroppen också, hade en under ögat idag.
Tyckte de blev skit snyggt! ger er kanske en bild sen?
Åhlens - 80kr

Fransk manikyr! tänkte fixa naglarna ni ikväll.. ni får se hur de blir!
H&M - 59.50kr
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0