en dag man inte kan annat än älska!

hej bloggen! :)

Dagen idag har varit så jävla kul, med carro såklart :)
orkar inte skriva så mycket så bjuder på en massa bilder, och skriver
under dom,okej?

bilden är tagen på lindex, första gången vi va på stan.. och tog varm choklad
i valhuset såklart (a)

en tecking jag ritade i fredags natt ._.

dagens outfit!

Bill kaulitz <3

tack lenny! <3

vi va inne i kyrkan idag också.. bara för skojs skull. de va nån jävla konsert.
fyfan.. vi satt verkligen och dog där inne, vi skrattade ihjäl oss, jag svär!

<3

bara för att jag älskar min caroline eva matilda hanslofwa! <3
puss
/e

Kommentarer
Postat av: maria

skippa läsken nästa gång <3

2010-09-13 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0