Till min bästa vän

Mina vänner är dom bästa jag har!
jag gör allt för er,det vet ni!
speciellt DIG! Och jag vill inte att du ska må dåligt, de är det sista
jag vill. Så snälla, för min skull, snacka inte skit om dig själv.
En till sak, ibland fattar jag inte hur folk tänker, varför dom inte finns där,
varför dom inte stöttar sina närmaste!? helt sjuk enligt mig.
Men jag lovar dig, Jag finns för dig, och det kommer jag alltid att göra.
Oavsett vad som händer,bråkar vi så är de aldrig för alltid. Jag hoppas verkligen
att de aldrig händer. För när vi bråkar så mår hela min kropp dåligt.
Mitt liv har förändrats så sjukt mycket sen jag träffade dig. Det har blivit så underbart.
Det är såhär jag vill ha det. När jag är med dig så känns allt så bra. Man blir så glad i
din närhet, jag vill aldrig förlora dig. För du är en av dom bästa jag har. Du är den första
jag vänder mig till när jag mår dålig. Min söta sak, Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: carro

Awwwh tack älskling<3

jag älskar dig över allt annat bby (L) <33

2010-09-04 @ 20:22:54
URL: http://carrohanslofwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0