tävling!

hej! :)

sitter här med en treo.. har så jäkla ont i huvudet och magen! :((
bytte nyss marsvins-burarna! :)
ska strax plugga lite.. tänkte starta en lite tävlig här också! :)
den går till så att:
du länkar antingen din eller någon annans blogg.
Jag kikar på den, och den bästa bloggen enligt mig vinner!
Den som länkade bloggen reklameras här på min blogg,bdb.
Ja han/hon bestämer själv :p skriver en liten text, kanske lägger upp en
bild på honom/henne, Länkar såklart bloggen också och skriver vad jag tycker om den! :)
ni kan delta i det här inlägget! :)
puss
/e

Kommentarer
Postat av: carro

Carolinehanslofwa.blogg.se

2010-09-05 @ 12:30:31
URL: http://carolinehanslofwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0