hur ska jag uttrycka min ilska?

hej bloggen!

Idag har jag bara varit så jävla arg, "vet inte varför".
iallafall så har jag haft det sjukt roligt med Emelie idag, mahaha!
spelat kubb.
försökte fånga en lös hund.
köpt godis
cyklat
cyklat ner för branta backar.
ätit godis
pratat
lyssnat på musik
SKRATTAT!
de där va inte allt.. fyfan, man tänkte verkligen tillbaka på hur kul
vi haft det.. :') jag märker NU hur mycket jag verkligen saknat dig tjejen.
nu ska jag bara sitta här och sura och tänka.. ._.
puss
/e

Kommentarer
Postat av: emmy

gumman <3

jag tänkte också hur tiden var förut när vi var...

hur många minnen vi har tillsammans :)

jag ångrar verkligen átt jag slutade vara med dej förut..

saknade dej mycket inerst inne...

det ska du veta...

du är en riktig vän mankan lita på o om jag behöver nån att snacka med så finns du samma för dejh om du behöver hjälp snacka med mig så kan jag hjälpa dej underbara emma ! <3

2010-09-17 @ 15:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0