de är ditt fel, ingen annans!

hej bloggen!

Idag har jag har riktiga humörsvängningar.. även fast de kanske inte märkts?..
juste nu är jag bara arg och sur, men samtidigt jävligt stolt över mig själv! :)
tänker inte ta nåt om carro.. men gaah! va sur jag är över de där..!
anyway.. varit i skolan idag, tänkte ju gå ner på stan och titta på linnena men blev inte av ._.
förkyld,feber och ont i halsen, haft de hela veckan! gillas inte ._.
så blir ingen fys för mig! ska strax ta ett bad och tagga inför Kenza & Tyra show ikväll!
Tror dom lyckades rätt bra med de ;)

I don't care what they say,
I'm gonna be with you
I don't care what they do
I'm gonna be with you!

forever,I promise!


puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0