Only girl (in the world)

hej på er!

Har inte suttit vid datorn på hela dagen idag haha..
suttit fast vid tv:n och mitt älskade ps2 hela dagen, enda sen jag kom hem
från skolan. Typ en av dom sämsta skoldagarna för min del ._.
började med att jag var en idiot på matten, fattar inte hur man räknar de där
jävla skiten, typ 2/5 + 8/6, man ba, vafan? xd
och sen failade jag totalt på de där jävla konditions-testet.. -.-
hur fan lyckas man ha så jävla dålig kondition..? hhaha..

Hoppas att dagen imorgon blir bättre! Efter skolan blir det stan med Sophie! :d
ska bland annat leta på den perfekta presenten till min lilla älskling! :)
seriöst.. man tröttnar verkligen inte på den här killen, det var länge sen jag
skrattade så mycket.. HAHAH



puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0