Mina tankar,ord, MINA känslor.

Jag är stark.
Jag tänker inte falla ner i den där tomma gropen igen.
Den här gången tänker jag klara det.
Jag har dom få jag behöver...

ni vet när man klagar på att en person gör fel men ändå gör man
likadant själv? har tänkt på det länge. Är det rättvist?
lika när man lovar nånting, men sen skiter i det sekunden innan.
Är de normalt o göra så?..
Jag har såå många tankar i mitt huvud.
Vet inte riktigt vad jag ska placera dom. Vad jag ska göra åt alla
fucking jävla problem!
tänka på mig själv eller alla andra?.. ._.

får man behandla folk hur som helst?
för just nu känner jag mig som en jävla docka som ni leker med
när ni har lust. Sen när ni inte orkar längre så ligger jag där på
golvet tills nästa gång. När ni tröttnar helt så slänger ni mig, sopgubben
hämtar mig och typ bränner sönder mig eller nåt..? = ni bränner
sönder mig. Så känns det lite ibland. Varför duger inte jag längre?
vad är det jag har gjort? just nu är det bara den perioden ni inte orkar med mig
längre. just nu ligger jag där på golvet tills nästa gång.. men då reser jag hellre
på mig och går min väg. istället för att vänta, för de är jag trött på nu!
det har hänt så många gånger.

då slipper ni bränna upp mig, då går jag till nån som VERKLIGEN
vill ha mig. och inte bara skiter i mig, som bara vill ha mig ibland.
Utan nån som ALLTID vill ha mig.

okej.. de där kanske lät lite töntigt. Men de är fan exakt så jag känner mig!
tänker inte blir för arg nu. men jag bara tycker de är såå jävla omoget.
Man gör fan inte så mot sina kompiar. eller ni kanske tycker de är normalt..
upp till er.. ._.



puss
/e

Kommentarer
Postat av: patricia

emma, jag älskar dig <3

2010-10-03 @ 10:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0