gå & dö, varför skaffade du barn från början!? ;o

hej alla!

har varit för trött för att blogga idag, satt typ och sov med öppna ögon på tyskan..
så när jag kom hem kröp jag ner under täcket och blundade.
när jag vaknade så pratade jag med mamma en stund sen kom Lars & Casper. Dom hade
varti och köpt pizza..

Eftersom det är så många som undrar vad jag vill ha i julklapp så lägger jag upp listan här.
fyller på den senare när jag kommer på nåt nytt :)

kläder, stl S/M  / 38/40
skor, stl 40
PENGAR
presentkort, typ H&M , gina, kupolen, ja.. allt möjligt :)
smink
dataprylar,ny datamus, skärm :D
mössa,vantar
knappnålar xd
väska, både en typ sportbag & en vanlig handväska..
bärbar dvd
nagelaccesoarer
the sims 2, eller nåt annat roligt spel :)
påslakan

puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0