Alla har varit små.. nångång iallafall :p

hej bloggen!

Saknade er igår -.-
min dator var helt cp.. gick inte att blogga, gick knappt att göra nånting när
jag väl hade tid.. Iallfall.. nu är jag tillbaka! :)
Dagen har varit rätt chill även fast våran träslöjd-lärare hade damp -.-
fick tillbaka mitt tyska-prov också, de va 4 kategorier på provet..
men om man sammanställer de, så fick jag mellan G och VG :D

Alla har ju varit små nån gång..
tänkte visa lite bilder på mig, när jag va liten, rätt onödigt haha..
men lite tråkigt utan bilder här va? ;)
så.. jag visar er dom innan jag sätter mig vid tv:n och spelar lite GTA :D

en massa jävla random folk i bakrunden xP





haha :')
går och spelar nuuu..
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0