tro på dig själv.

I denna stora värld finns de två sorters människor. De som drömmer stort och når sina drömmar och de som snackar och säger "jag ska bli det och det och det" men inte kämpar för det och lever resten av sitt liv med "tänk om". Jag hatar den där "tänk om jag hade..." meningen. Jag har beslutat mig om att aldrig leva med den tanken. Förr kunde jag förstöra för mig själv, jag kunde ge upp, bara för att jag var rädd att misslyckas. Jag tänkte att "om jag själv förstör för mig själv så blir jag inte sårad om jag misslyckas". Jag var så dum


Det inte är misslyckandet som är det viktiga, utan hur du hanterar ditt misslyckande. Låter du dig sänkas och ger upp, då har du misslyckats. Men om du ser det som "okej, nu har jag testat det där, vad ska jag förbättra?vilka andra vägar kan jag gå? hur ska jag göra för att bli ännu grymmare?", då kommer nya dörrar att öppnas och då kommer du tillslut nå ditt mål. Hahaha jag har misslyckats 100000 gånger, jag blev deprimerad och grät och tyckte allt var skit. Men vad hjälper det? INGET! Ibland kan det ta lång tid, ibland kan det vara AS JOBBIGT,ibland kommer du knäckas och gråta och må skit, men ge aldrig upp! Man får det man förtjänar tillslut, så är det alltid! Dream Big, be Big

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0