Superglad, men ändå känns allt så fel, varför..?

hej hej!
det har varit en skön dag idag, eftersom vi slutade så tidigt.
Tog 14.15 bussen hem så..
kom hem med huvudvärk.
Annars har dagen varit rätt okej. Imorgon har vi friluftsdag, Men naturskolan..
Vi ska bla gå ner i gruvan osv.. vet inte riktigt hur det blir, om jag ska dit
eller inte. Har verkligen inga bra vinterskor och snön bara vräker ner ._.
Dagens Hiss:
igår hittade jag nämligen ett par jeans jag växt ur.. men nu kan jag
tydligen ha dom igen.. haha, ointressant!
Sen att vi slutade tidigt idag..
Dagens Diss:
ALLA falska personer, jag hatar verkligen kompisar som inte kan vara sig själva.
Dom som inte håller vad dom lovar, dom som ljuger, dom som snackar skit,
dom som förstör, dom som ignorerar, ja, you name it!
och snön, det är säkert redan en decimeter snö ute.. ._.
Jag gillar verkligen den där bilden assåh, den väcker både minnen & känslor,
ja, den säger nåt speciellt. Jag älskar verkligen dig, Mattias (mudde) Jesper Nordin

puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0