jag vill ha en ny kamera.

hej sötnosar!
rätt rolig dag idag..
Hade först lite vanliga lektioner innan "temaeftermiddagen" började.
Sen hade vi först lite avslappning och "olika skratt-övningar?!" i aulan
innan vi jobbade med självförtroende och fick mellanmål :)
sist så dansade vi ragga dancehall, två danslärare hade kommit till
skolan för att lära ut! Men vem fan kan dansa det där, haha
kände mig som en jävla apa eller nåt ;)
Sen när jag skulle hem var bussen så jävla full så den slog i backen
när den skulle svänga haha, nästan alla stod upp xd :p
tycker ni min vardag är intressant? händer det nåt kul iallafall? :D
KOMENTERA OCH SÄG DE DÅ FÖRFAN :D
seriöst titta på dom här.. så jävla coolt och grymt, men såå jävla svårt
och dansa :o
coolt fan!
nu ska jag gå och äta tortelinis
bye
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0