Jag är mig själv, och det är jag stolt över!

hej bloggen!
Har rätt tråkigt nu, och är irriterad på skype som cpar..
Iallafall, i måndags var jag och mamma ute och kastade snöboll med Engla,
även fast hon bara åt upp snön och undrade vart den tog vägen..
Vi kom in och såg att hela golvet var blodigt. Det visade sig att Englas
klo hade spruckit, vet inte hur,när,var eller varför.. men hon blödde rejält.
stackarn ._.
ser ni att klon har spruckit?
10 sannigar om mig själv
- jag har väldigt kort stubin
- jag är rädd för spindlar
- jag är rädd för att dö
- jag hatar att missa EN skoldag, vill helst inte missa nånting
- jag plågar mig igenom idrottslektionerna..
- jag suger på matte.
- jag hatar förändringar, när det inte är som det brukar
- ibland när jag blir arg, kan jag kasta saker,skrika och knappt kontrollera vad jag gör.
- jag är väldigt omtänksam, mår en av mina kompisar dåligt, kan jag inte göra annat
än att tänka på henne/honom.
- jag älskar japan, språket, kulturen,landet,utseendet, jag ska åka dit innan jag dör!
jag går nog och sover nu..
god natt
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0