28/11-10

Idag är det en speciell dag. Förutom att det är första advent, så
är det här den dagen jag och älskling har varit tillsammans i ett halvår.
Det här halvåret har varit underbart. Så sjukt underbara,roliga och mysiga stunder.
Jag minns mycket väl första kyssen. Den var obeskrivligt underbar, och oförglömlig.
Hela du är oförglömlig. När du inte finns hos mig, så finns du alltid i mina tankar.
Varje sms eller samtal jag får av dig gör mig glad. Du lyser verkligen upp min dag.
Har jag dig,så har jag en anledning att kämpa. Skulle du försvinna, så skulle halva mitt hjärta
också göra det. Du betyder så sjukt oerhört mycket för mig. Jag tror aldrig jag har haft så starka känslor
för nån som jag har för dig. Det känns så bra, jag känner mig så trygg med dig.
Alla minnen, alla stunder i din famn. Så underbart. Du vinner klart priset för världens sötaste
kille. Du finns där, du lyssnar, du förstår. Jag är så jävla glad att jag har dig.
Jag älskar dig så sjukt mycket mattias. Jag hoppas verkligen att jag får göra det ett bra tag!
Emma Elina Wårvik Eriksson ♥ Mattias Jesper Nordin.
28/5-10 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0