skolan ..

gick förvånat bra att vakna imorse ;o
skolan var sämst som vanligt -.-
klassråd ..
so ..
tyska, vi blev "skjutna" lol
mat - korv o makaroner ;s
matte - fan höll på att ta sönder den där jävla vinkeln. Blev så jävla förbannad när jag inte
kan nånting eller fattar nåt, då ska man inte bråka med mig!
livskunskap - killarna skällde ut oss för att vi "inte" var me på idrotten som vi är!
Jag är faktiskt med när jag kan!
Gulestan; jag är med,det är ni som är blina och inte ser!
killarna: ooooh
värsta feta dissen hon gav dom ;p
och så fick vi en "hemlig kompis" som vi gjorde i 2;an haha ;s
jag fick ju den bästa -.- eller assåh jag kunde väl fått nån jag inte känner så bra!?
motion; gick till lidl och köpte vatten x) de är ju de ända jag och emelie dricker nu,de
är alldeles för mycket socker i läsk ..
slut ..
senare ikväll ska jag och emelie pallra oss ut och fota lite,hoppas det blir några
bra bilder ^^
pusshej
/e

Kommentarer
Postat av: Gulestan :D

killarna är så jävlla omogna ,

vad fan har dom med oss & göra

varför ska dom bry sig om vi är med elr inte !

jävlla fotbollsnördar :O

så det var allt jag vill säga :D

2010-03-08 @ 17:19:50
Postat av: emma

Gulestan; fan vah grym du e x)

precis,vafan ska dom bry sig för!?

för de andra så är vi faktiskt med,men de ser väl inte dom -.-

2010-03-08 @ 22:06:58
URL: http://emmajaoo.blogg.se/
Postat av: emma

gulestan; precis! så jävla grym e du,haha x)

vi e faktiskt me så dom ska bara hålla käften! ;p

2010-03-08 @ 22:08:06
URL: http://emmajaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0