tisdag nionde februari ;D

ja..
idag åkte jag och emelie till främby och tog kort!
Gick av vid "orrholmsvägen" och gick ända till främbyskolan bara för att de inte
var några bra ställen där typ ;p
iallafall,när vi kom dit tog vi lite foton.Sen försökte vi leta på vart elias bodde,gick ju inte sådär
riktigt bra x) men efter ett tag hittade vi! Först ville/fick inte gå ut.. men vi typ tjatade och
satte oss ner på knä för att han skulle komma ut,till slut lyckades vi :D o han kom ut :D
otroligt roligt och träffa älskling igen,har saknat han som fan! <33
så den här dagen har varit toppen! kan dra lite snabbt om skolan ..
hemkunskap - där gjorde vi fruktsallad ..
so - pers skratt omg jag dör x)
mat - wraps ..
no - fortsatte me kemi -.-
motion - jag emelie o gulle slog varann x)
svenska - filmen och lite repetion för provet.
matte - fattade inte vissa jävla uppgifter,fick damp,de stod fel i facit och inte ens lärarna kunde räkna ut svaret -.-
nu kommer bilderna .. håll musen på dom så ser ni vad jag skrivit om dom
puss
/e
precis.. där vah vi och fotade x)
ett träd.
...
tyckte bara bilden blev cool x)
håret flyger.
igen.
och igen x)
the sky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0