stockholm, tokio hotel dag1

kom hem för en timme sen ungefär.
Fick ju inte tag på nån dator så jag får skriva om allt nu..
de finns bara ett ord o säga om konserten: DEN VAR BÄST!!
iallafall, när vi gick av tåget så skulle vi ta T-banan in till hotellet,men de blev lite
krångligt.. vi visste inte riktigt vilken vi skulle ta,men vi hittade till slut.
Vi checkade in på hotellet o sen gick vi ner till köpcentret o käkade på donken,
tillbaka till hotellet och softa och vila fötterna/benen. Sen gick vi ner till köpcentret igen och
väntade in konserten, halv 6 gick vi och ställde oss i kön,de blåste och var kallt som fan!
Vi stod där i 2 timmar innan dom släppte in oss, sen hade dom problem med ljuset så vi
fick stå och vänta 1 timme innan ungefär.. sen när dom väl drog igång.. fan vah magiskt!
Dom kom ut ur nån slags rymdkappsel (s) jätte coolt! Alla var helt galna inkl. mig då ^^
vi skrek,hoppade,sjöng o massa, KONSERTEN VAR AWSOME! Fan vah hes jag vah efter xD
men de var de värt! Bilderna vart lite suddiga,men några bra fick jag iallafall :)
Här kommer bilderna jag tog i torsdags, alla kommer inte få plats x) så jag skriver om fredagen
och lägger upp dom bilderna i nästa inlägg ;p










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0