Måndag 15:e mars 2010

idag bestod dagen av..
skola, sen gick jag o emelie upp till donken (mac donalds)
vi måste ju motionera lite nu så vi(jag) blir smal/a till sommaren ^^
o där uppe var ju elias och emils bandylag,och de fick vi reda på när vi
var på väg upp ...
sen gick vi hem igen.. o inatt slaggar emelie här ;p
lika bra och sova över när vi endå bor grannar och går i samma klass ^^
har ni haft lika kul ?
amen gud! nu måste jag fan skärpa mig!? jag måste hitta nåt speciellt och skriva om..
jag har ingen bra fantasi heller.. så jag kommer inte på nåt. Typ mina intressen är väl
*hundar
*kompisar
*pojkvännen
*musik
*fota
ja.. typ de har ni nåt förslag vad jag kan skriva om ?
måste verkligen ha eran hjälp!
förlåt om jag bara kanske skriver en gång om dagen.. men jag har inte tid och bara sitta och lata mig framför
datan
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0