frågestund

hejhej bloggen! =)
jippi! -.- jag visste det! Jag kommer bli sjuk igen ..
har haft ont hela dagen,men ändå varit i skolan,och imon har jag prov så jag
kan inte vara hemma då heller . och resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt,
kolla på massa film och dricka te typ :)
kan inte ni typ fråga mig lite frågor jag kan svara på,eftersom jag bara sitter här just nu
vi kan ha en liten frågestund, så fråga på! sitter uppdaterad här till 7
ps. skriv om de är nåt speciellt ni vill att jag ska skriva om.
pussen
/e


Kommentarer
Postat av: patriciaa

1. va använder du för smink?

2. ngt du ser framemot?

3. favoritblogg?

4. hur kommer de sig att du börja blogga? vad/vem fick dej till det?

5. vilket är ditt bästa minne?

6. ngt favorisklädselplagg?

7. hur kommer din sommar -10 se ut, tror du?

8. fem saker du vill göra 2010?

9. trivs du i dig själv?

10. vad är det pinsamaste du har gjort?

11. hur ska din drömkille se ut och vara? och svara inte som elias nu (a)



ah, nu fick du lite frågor :)<3

2010-03-22 @ 18:12:53
Postat av: emma

patricia:

1.foundation,concealer,puder,rouge o mascara :) fast ibland skippar jag foundation ^^

2.jag vet faktiskt inte.. livet suger nu :/

3.din ofc! fokis och kenzas :)

4.mina kompisar bloggade,har ju sett hur fina bloggarna kan bli,och så är de kul att dela med sig av sin vardag :)

5.finns för många <3

6.jeans

7.träffa kompisar,bara åka bort och ha det skönt

8.gud vad svårt .. jag vet faktiskt inte

9.nej absolut inte..

10.oj.. de e nog när man gör bort sig inför en kille

11.helst lång,söt,en som alltid finns där om man behöver prata, och en som gillar mig för den jag är,o knappt bryr sig om utseendet ..

ah ^^

tack gmn <3

2010-03-25 @ 11:34:16
URL: http://emmajaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0