....

ja, jag har inte skrivit på en vecka nästan,jag vet! förlåt :/
jag har bara mått såå dåligt i slutet av veckan (onsdag,torsdag o halv fredagen)
o i helgen har jag haft fullt upp så jag har helt enkelt inte hunnit..
jag har iallfall hunnit med massor som :
bio
stan
hundutställning
delat ut reklam
jag har också funderat på vad jag ska skriv om här på blogge. ..
o jag tänker fortsätta skriva om mig själv,de här är trots allt en personlig blogg om MIG!
så jag tänker fortsätta skriva om mig,hur jag mår,vad jag gör etc ..
hur mår jag nu då ? jo .. jag och emelie har stått o fysit hela dagen i ett ridhus.
också har jag skit ont bakom ögonen o huvudet -.- hoppas jag inte blir sjuk igen bara ..
pussen
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0