ångest för skolan..

emelie sov hos mig från igår till idag, riktigt skoj som vanligt (:
vi käkade kladdkaka och kollade på mello,hatar att jag åt den där jävla
kladdkakan,alldeles för mycket socker! Men hon hade ju bakat o de gör hon inte
varje dag så jag fick väl lov att offra mig ._. .
Gud jag har värsta ångesten ;// de känns som jag absolut inte kommer
komma upp imorron (de e ju skola) för jag har varit uppe sent och vaknat sent
varje dag på lovet.. så vi får väl se hur det går, och sen har vi svenska-prov på alla
grekiska myter/gudar.. jättekul! -.-'
Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt.. jag ska iallafall kolla på "Spirited Away"
riktigt bra film,men jag tror den är bättre på japanska eftersom det är en japansk film
så jag ska testa o se den på japanska idag tänkte jag..
Japan är så jävla fint,landet,språket allt!
pusshej
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0