14 mars

assåh gud! De enda jag skriver är om är vad jag gör! Hjälp mig med nåt annat o skriva om.
Tycker ni ens de är intressant de jag skriver? säg till vad du tycker,och ge förslag vad jag ska
skriva om ..
iallafall .. jag kan skriva om den här dagen så får ni säga vad ni tycker sen x)
sitter just nu och målar naglarna,kom hem typ nyss. Idag har jag.. :
vaknat
suttit vid datan
varit på stan(bestämmt mig vilken mobil jag ska ha :),de blir en sony ericsson w205 ska också skaffa comviq :))
ätit
varit ute med engla
(jdighs)
busat med engla(inne)
varit ute o hoppat hopprep x) medans engla var lös på gården..(dock så började hon blöda på tassarna,vi tror att hon har skrapat upp dom ;/)
hjälpt emelie med reklamen
kom hem...
o nu målar jag naglarna i skimmrande regnbågs färg :)
vad har ni gjort idag ?
puss
/e

Kommentarer
Postat av: patriciaa

blogga om de du är intresserad av.

tex kläder, smink, musik, bilder.. ja, finns massa ju! :)<3

2010-03-14 @ 22:55:35
Postat av: emma

patricia: ja.. :)<3

2010-03-15 @ 16:24:37
URL: http://emmajaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0