skärp er!

ni har blivit väldigt dåliga på att komenera!
ni får fan börja med de igen. lite därför jag bloggar också..
annars kan jag ju lika gärna ta bort bloggen?
wiie!
var med carro,jennifer och sophie idag! så äntligen har jag fått tillbaka
min efterlängtade tröja jag gjorde i slöjden i 6;an.
den har legat kvar hos sophie i över ett år nu. tänkte de var dags
att ta hem den! :p
lägger in bilder senare om jag orkar..
jag och carro tog ett dopp i sjön idag även idag! lika kallt som vanligt.
men idag blåste det också. vilket gjorde det ännu kallare. sen när jag kom hem
blev det att sätta på sig myskläder och äta en varm toast med ett glas o'boy!
puss puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0