riktigt skön dag! grattis lenny!

tänkte skriva lite innan jag går och lägger mig i sängen..
riktigt skön dag idag!
först skola..
klassråd..
so - jobbade lite om antarktis
tyska - rita,gissa,spring :)
mat - chicken nuggets,ris och currysås!
matte - lekte nån sorts lek
livskunskap - prat..
motion - läraren sa att vi fick gå hem x)
sen mötte jag upp bästa carro vid ica! vi drog hem till mig o snackade lite på skype
innan vi gick och badade. så jävla kallt i vattnet! men vi kom i endå.
när vi hade torkat så gick vi en promenad till willy:s och köpte kakor xd
gick en lång omväg tillbaka. pratade lite i telefonen..
nyss laddade jag in lite ny musik i mobilen! (:
hur har ni haft det idag?
bjuder på en bild - glömde skriva om lilla födelsedagsbarnet igår! alla säger grattis till lilla lenny,men röd keps på bilden.. som fyllde 20år igår! stort grattis!! :)<3
puss
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0