HejHej!

hejhej!
Dagen tillbringades som vanligt med carro! Vi plockade blommor
till hennes brors student! :) Inte lite man skrek när vi skulle sätta ihop de till
buketter. Små jävla äckliga kryp som satt på blommorna. Men vi halshögg dom direkt! xd
Egentligen skulle vi badat på kvällen men bryggan var upptagen..
varit inne på fb en hel del också haha ;)
duschade nyss. är så sjukt taggad för imon :)
men ni vet vad jag tycker..
lägger upp bilder på avslutningen när jag kommer hem..
carro kommer nämligen till mig så vi hinner ta lite bilder innan jag åker.. :)
känner mig så jävla glad idag,men vet inte varför.. :D
puss
/e

Kommentarer
Postat av: emelie

vrf är du så glad ?

2010-06-11 @ 18:29:11
Postat av: emma

de vet jag ju inte x) ;'D

2010-06-11 @ 21:29:54
URL: http://emmajaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0