caroline eva matilda hanslofwa! <3

rastös.. ._.
caroline hanslofwa! <3
vill bara att du ska veta hur mycket du betyder för mig. Du är verkligen min
absolut bästa vän, glöm inte det. de är du som får mig orka en dag till,
de är dig jag letat efter. du är mina andetag. du är bron jag går över när
jag står på andra sidan. du finns för mig och jag finns för dig, alltid!
är så glad att jag har hittat dig. vi är så lika. dig har man alltid kul med.
vi har redan hunnit skapa tusentals underbara minnen och fler ska det bli.
tex. kommer du ihåg när vi pratade med mudde och lenny hela natten, när vi träffade kensa,
när vi var beroende av wienerbröd och extreme cola, helgen med killarna, när vi samlade
pant för att gå till lidl xd? och såklart finns det många fler.
Du är som en syster för mig carro. en man alltid kan lita på. en som alltid finns där.
caroline eva matilda hanslofwa & emma elina wårvik eriksson, bästa vänner föralltid
right?
finns inte ord för hur mycket du betyder för mig.. du har 75% av mitt hjärta sis!
älskar dig <3
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0