värdelöst :/

Målar man naglarna klockan 2 på natten?
- nej,men jag gör det :D
siiilväääääeeeeeeer! (y)
just nu sitter jag och dricker sockerdricka,tecno högsta volym
och fixar mig steg för steg ha ha....
sitter här i min fina stålmannen-tröja, sidenkallingar och hellokitty-tofflor ^^
lite "seriösa bilder på mig"

blev en fucking blomma istället.. VARFÖR KAN MAN INTE LADDA UPP BMP-FILER -.-!!
så jävla drygt.........
*stolt fotograf* eller vad (a)
åhhhhhhhhh jag är övertrött :/
så om ni undrar över dom totalt värdelösa inläggen så är det ingen fara..
för jag kommer nog också göra de :ooo
dance'
vsg <3
kanske skriver lite till innan jag far, AHAHAHAHAHHA xDD
far,haha nej förlåt :'(
Emma ska inte blogga när hon är övertrött. Nej nu ska jag skärpa mig!
pussen
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0