seg dag!

hej!
Idag har det varit en sån här seg dag..
vi har absolut inte gjort nånting. Suttit och segat vid datan hela
dagen..
Och min älskling mår inte så bra.. tråkigt.. så tänker på honom
hela tiden..
Har lånat en gammal ful Nokia av emelie.. Men den funkar och prata i
och sms:a med så länge.
3 dagar kvar till Gekås! Är riktigt taggad redan nu :)
ska bli roligt.. blir en massa shopping där nere!
Ska bland annat handla något gulligt till Älskling
och bästa vän! :)
Nu tänkte jag rensa min dator lite grann.. Och vänta på att min älskling ska
orka prata med mig ett tag. Men inte har man så mycket ork när man är sjuk :/
krya älskling! tänker på dig <3
puss
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0