min högsta önskan. den kommer gå i uppfyllelse. I promise!

var roligt att blogga nu.. skriver lite onödiga saker bara för att skriva av mig.
Min högsta önskan!
Min högsta önskan är att få vara med dig.
att en dag få dela samma efternamn som dig.
att få tillbringa en vecka hemma hós dig
det skulle vara underbart. Ni måste förstå att jag är stor nog nu.
jag är inte erat lilla barn som leker med dockor längre.
jag börjar bli stor nu.
Min största dröm.. är att få träffa din familj.
Få se hur du bor.. vara hemma hos dig.
DET är min största dröm. och jag lovar.
En dag kommer den gå i uppfyllelse.
jagälskardig!

god natt mina solstrålar.
puss
/e

Kommentarer
Postat av: patricia

ja, de kommer den verkligen göra! <3

2010-07-27 @ 01:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0