Mattias Jesper Nordin <3

Mattias Jesper Nordin <3

Du är den jag lever för.
Du är den jag andas för.
Den 28/5-10 blev det du och jag..
Utan tvekan är du den absolut sötaste och underbaraste killen
som finns!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Oavsett vad folk säger så är du den jag vill ha. Nu och för alltid.
Du är den jag sökt i nästan 14 år.
Utan dig vore jag ingenting..
Skulle du ta livet av dig, skulle jag leva för dig.
Du betyder så sjukt mycket för mig älskling.
Du är luften jag andas, Du är bron jag går över när allt inte är som det ska.
Du är min. Och jag hoppas på ett för alltid <3
Känner mig så sjukt lycklig i dina armar. Du är den bästa
som finns. Det bästa som har hänt mig <3
Och jag står för att jag älskar dig. Skiter totalt i vad folk säger.
För det är dig jag älskar. Det är dig jag letat efter. Det är dig jag vill ha, nu och
för alltid.
Du finns alltid i mina tankar. Hoppas vi ses snart. Saknar dig redan <3
Du är den som får mig att må bra. Du är den som får mig skratta och vara glad.
Jag kommer ALDRIG lämna dig, och jag menar det!
Har sjukt många minnen med dig. Och fler ska det bli <3
tältet? ;) minns du?
så sjukt mysigt.
Släpper dig aldrig! Kan verkligen se en framtid med dig sötnos!
Mattias Jesper Nordin & Emma Elina Wårvik Eriksson. Äkta kärlek
för alltid
puss, jag älskar dig mest min lilla prins!
puss
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0