Jag förstår inte hur ni tänker..

Känner bara för att skriva av mig..

Jag förstår inte hur ni tänker.. Helt sjukt
ni kan ju sabba allting pga de här.. jag e 14 vafan!
Vad tror ni om mig? Jag KAN utan o knulla -.-
e så trött på de här.. de kommer ju knappast funka i längden..
Kan ni inte bara acceptera att jag inte är singel längre och
att jag vill ha de så mysigt som möjligt.. Ni kan ju inte ha en "lag" på
de här.. de är ju bara såå töntigt. Ni själva då? Vad gör inte ni?
bara för att ni är äldre så har inte ni mer rätt än vad jag har..
kille som tjej? Tänk om jag varit lebb då? Hade ni sagt samma då?
eller hade de varit tvärt om? Jag lovar..  ALLA mina förhållanden
kommer bli förstörda pga av er.. pga att ni har dom regler ni har..
jag tycker ni kan tänka lite på mina viljor ibland.. vad jag vill..
han är min pojkvän.. jag kan inte bara få träffa honom på dagtid..
detta är sjukt.. de är inte riktigt normalt tänkande..
snälla.. tänk lite på vad jag vill..!!!
/e!

Kommentarer
Postat av: patricia

svar;

jo, jag vill flytta från den här jävla fittstan och från idioterna. <3

2010-07-21 @ 23:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0