Ibland vill jag bara spola tillbaka tiden..

Dagens Diss: tråkigaste dagen på länge..
Dagens Hiss: Nya Headern! :) visst är den fin? ^^
Dagens Låt: 250kg Kärlek - brandman

Sitter här och mumsar i mig godis och läsk. Yummi! :D
Carro gumman är sjuk, vattkoppor :( krya <3
Får se till att hitta på nåt riktigt roligt imon istället :) vad ska ni göra?
Har tänkt en del idag också..

Ibland tänker jag tillbaka på tiden som var.
Ibland önskar jag att det var som då.
Men den tiden är förbi nu.
Vi har tappat kontakten och vet inte om vi nånsin
kommer få tillbaka den på samma sätt..
puss
/e


Kommentarer
Postat av: Anonym

du menar emelie va?

2010-07-19 @ 21:36:38
Postat av: Anonym

du menar emelie va?

2010-07-19 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0