hörluuuuuurar! <3

tråkigt att vara uppe hela natten helt själv! ;//
roade mig med att titta lite kläder :)
önskar man hade pengar att köpa dom bara ;p
lägger upp lite bilder:
eftersom jag är så amatörig så gick det inte ;/
dom är sparade i fel filformat.. :( "bmp"
och lilla Emma vet inte hur man gör om ^^ nån som kan hjälpa mig?
det finns iallafall sjukt snygga kläder/accesoarer på:
http://www.topstreetwear.com/
har bestämt att jag ska köpa eller få ett par hörlurar där ifrån. dom är så sjukt snygga.
gå in och kolla på dom där vit/svarta hello kitty. Dom ska bli mina senare. Nån
som har lust att köpa? (a)

okej.. jag fixade det!! :)
så sjukt söta!
ge miiig (a)
sitter här och dricker en massa läsk och saft för att hålla mig vaken (y)
vill bara påminna er hur lycklig jag är över lenny och carro, nu när dom är
förlovade! så söta tillsammans ^.^
skriver nog mer snart.. (dagen har varit chill!)
pussen
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0