Gekås,Ullared

Måndag:
Gick upp runt halv 7. Gjorde mig klar.. sen åkte vi till Gekås..
var otroligt lång kö.. köade säkert 10min haha!
Vi gick där inne ett par timmar innan vi käkade på burger king.
Efter de så kollade vi lite i dom andra affärerna, och köpte nåt o äta
på vägen hem. Vi åkte hem mycket tidigare än vad som var tänkt.
Vi åkte hem runt halv 1.. Var en massa långa bilköer på vägen hem..
Men vi kom hem runt 8.. :)
bilder:

ni ser de gula huset..inte de med svart tak utan de andra längre bort? De är gekås.. o där hade
vi gått en bit också.. så snacka om kö!

nästan framme..

haha! tur nummer ;)

1.500 kr :)

godis på hem-vägen (y)

kanel-munk <3
allt från Gekås :), vill ni se nåt speciellt jag köpt? säg till! så lägger jag upp bild
puss
/e

Kommentarer
Postat av: patriciaa

ta bild på allt :D

2010-07-20 @ 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0