Elsa,Esther,Engla och Emma ;-)

Hejsan alla läsare :)

Tänkte ägna mina djur de här inlägget..
Ni kanske inte har sett dom än. Ni kanske inte ens vet
vad jag har för djur?
Iallafall.. Jag har två marsvin som är 8 år.
Var en slump att jag tog hand om dom.. Fråga om ni vill
veta hur de gick till.. en låång historia.. Dom heter iallafall Esther och
Elsa. Sena har jag ju min underbara hund Engla. Fotade lite idag med mina underbara
små djur.. så tänkte visa er lite bilder :-)




var bara tvungen haha.. titta Englas ögon x)

Älskar den där bilden. Hon ser så liten och oskyldig ut (a)



Elsa o jag

Elsa

Esther

Esther o jag.. Hon är förlamad i båda bakbenen därför benen ser lite konstiga ut :-(
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0