Åska,Blixt och spöregn! :(

hej!
har nyss kommit in från åskan,blixten och spöregnet.
så jag är en "aning" blöt nu haha
Annars var dagen rätt rolig.. Jag och carro gick till Hemköp och
"normala" som vi är.. så köpte vi Cider och Annanas på burk ;)
Gick åt helvete att få upp den. Vi gjorde allt från att kasta den i marken till
att försöka bita upp den med tänderna.. men vi misslyckades och fick
lov att gå hem till mig för att öppna den halvt förstörda burken på ett
normalt sätt haha!!
och till slut fick vi våran annanas ;)
Har packat klart allt i min söta hello kitty-väska också.
Jag tar såklart med mig kameran.. så  ni får se lite bilder sen..

Dagens Hiss: Alla roliga stunder under dagen (:
Dagens Diss: de dåliga vädret, hoppas verkligen att de bli bättre till imon!
Dagens Låt: Sabaton - Coat of arms

puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0