vårdcentralen o inge skola :/

hej!
fick lov o skriva om d här -.-
så nu skriver jag lite kortare.. när jag kom te vårdcentralen så trodde
dom att jag hade vatten i lungorna. Då skulle jag ta nårah prover men dom
vah "hemska" då jag gjorde inte d xd (aa) då fick jag åka upp till lasarettet (s)
och röntga o där sa dom att jag inte hade vatten i lungorna.. men eftersom att
jag inte tog nårah prover så vet dom inte rikigt jah jag har,om jag ens har nåt :oo
o d där pencilinet (s) smakade skit! så jävla äckligt,höll på att spy igår för d vah så äckligt
o inte fick jag gå te skolan heller,fett sur jag blev,vi har ju prov o allt ist får man sitta
här o ha tråkigt.. men jag ska iaf vah m elias senare :))
obs. förra bloggen fuckade sej så jag fick göra en ny -.- så alla inlägg jag skrivit
är från igår..
dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=fhN5RK6qRRE

nån som vet hur man lägger upp själva videon ?'
/e


Kommentarer
Postat av: emelie

jag tror jag vet hur man lägger upp själva videon :D

2010-02-04 @ 22:44:11
Postat av: emmajaoo.blogg.se

hur ?

^

|

2010-02-04 @ 23:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0