Utkast: Feb. 21, 2010

kvällen spenderades m o kolla film tsm m chips o läsk.
Såg på ondskan.. riktigt bra! sen runt 8 gick jag över till emelie för
o kolla på mello. O min favorit vah helt klart sista låten.. heaven or hell har glömt
vad bandet hette x) o en sak.. vrf sjunger man på "nåt afrikanskt språk" när
melodifestivalen e ett svenskt program o vi ska representera sverige ? o inte afrika :o
helt sjuk tkr jag.. vi fortsatte på våran sims-familj sen xD vet att sims e för 3 åringar
men vi kunde inte låta bli.. vi hade ju bästa familjen; emil,emelie jag o elias :)
sen gick jag hem o satte mej här.. vet inte riktigt vad som håller på o hända :/
mår typ illa hela tiden.. o vaknar flera gånger på nätterna av att jag mår illa o då
måste jag ut på balkongen o ta luft :/ har hållt på såhär i nårah dagar.. ossåh e
jag inte hungrig lika ofta.. o jag e sjuk hela tiden.. vafan händer :(
egentligen borde jag sova nu.. men d går bara inte.. har ingen lust alls.. ossåh e jag hur
täppt i näsan som helst.. hoppas d blir bättre snart,jag har smittat emelie nu också x) lyckat.
sitter nog här ett tag till o lyssnar på bra musik som den här :

 elr den här ----->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0