stan m älskling (L)

idah hare varit en riktigt kul dag! :)
d började m skola.. vah inte m på fysen.. ( e ju sjuk )
så jag natta o emelie gick te lidl o köpte godis,på svenskan fortsatte
vi kolla på filmen d vah drf vi gick o köpte godis :p
åt inget till lunch.. mådde illa :/ roligaste lunchen ever! xD
nathalie tar upp mobilen
per: d e väl inte fotografi de här? haha
nathalie:nejdå :p kolla här sa hon o vände kameran mot honom
per: jag ser ingenting haha
nathalie: asg!
per: ja,jag e ju inte så hemma på de här hahah
alla: ASG!! omg!
hade prov  sista lektionen o man fick gå efter d...
så vi slutade ett :d. gick hem o senare kom älskling,då gick
vi ner på stan.. jag gick te make up store o blev sminkad o älskling kollade på
telefoner :p sen möttes vi igen o gick hem till mej :) när han hade åkt hem så gick jag ner på
stan igen x) köpte lite saker.. :
puder-borste
foundation-borste
nagellack
mascara
foundation( fick från make up store )
rouge ( fick från make up store )
glitter ( fick från make up store )
ossåh växlade jag mina dollar värsta amatören som stog i kassan xD
sen vare typ värsta paraden på stan :o som jag nuu fick reda på vad d vah ^^
riktigt snyggt blev d när jag blev sminkad lite lila.. kmr m bilder sen.. <3
ha d bra
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0