tävling :)

kenza har en tävling där man kan vinna en laptop från hp compac
tror jag d vah + att man får trådlöst bredband.
o här e min motevering;
jag behöver verkligen en laptop! har försökt spara till en men har inte lyckats :/
vill ju shoppa o inte spara pengar i ett år innan jag får en laptop !?
o den datan jag har nu e jätteseg o om man har en internet-flik o msn uppe samtidigt så
laggar datan ihop.. allt står still o man måste starta om datorn o då kan man ju inte göra speciellt
mycket på datan :/ o även om jag bara är inne på msn enbart o har webbkameran på så laggar den också
ihop.. o jag vill ju kunna använda den.. d e ju därför jag köpte en..
o när man åker bort.. tex sitter på ett tåg i flera timmar så äre roligare o har en dator
m sig o jag har bara den där dåliga som e en stationär dator så... o jag ska ju snart till stockholm
o se tokio hotel.. o då skulle de inte vara helt fel o ha en dator med sig. Och hos pappa
finns det inte heller speciellt mycket att göra.. o han har också bara en seg stationär dator..
så d skulle betyda oerhört mycket om jag vann den här tävlingen! <3

ps. kolla hennes blogg också; www.Kenzas.se
riktigt bra tycker jag.. har fått många tips där ifrån ossåh gillar hon th som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0