sjuk!

förlåt att jag inte varit så aktiv dom senaste dagarna..
men datorerna har krånglat o jag får inte in bilderna på den här datan..
men jag kan dra lite kort om vah som hänt i veckan :)
d vah la i tisdags som "catfighten" vah ? xd
ah..
onsdags:skola.. nathalie tke typ att vi inte brydde oss om henne :o
när vi kom hem så "bakade" vi lite ;p vi bara slängde ihop nåt x)
men d blev fett gott! synd att inte jag får inte bilderna på datan -.-
tog massa i skolan o när vi bakade.. vi bakade iaf muffins m choklad o
jordnötssmör,riktigt gott (y)
sen käkade vi nudlar m mjölk (y) sen vare nån kille som hade "fixat"
min data.. men d vah ju ingenting som vah bättre :o
hade jätteont i halsen hela kvällen.kunde knappt prata,var typ vaken hela natten.
kunde inte sova :/
torsdah: vaknade o hade fortfarande såå himla ont i halsen.. men tvingade mej själv
att gå te skolan iaf.. men d vah så jobbigt,så jag gick hem efter musiken
när jag kom  hem åt jag o sen tittade lite på tv.. hoppas verkligen att iaf febern går ner
tills imon. För då har vi engelska prov,tyska-glosor o andra viktiga lektioner..
+ att jag ska på sminkkurs o kanske vah m elias :) annars får jag väl låtsas vah frisk xd
laddar nog upp nårah bilder när jag får in de på datan.
ha d bra :)
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0