sara och jag :)

sara gick precis. Utom att exprimentera så satt vi lite vid datan
o vi har länge undrat varför de flesta killar nästan snaggar sej x)
killar borde inte göra så :o tycker vi x)
också tänkte vi ringa nån rolig person men ingen ville svara.. jävla dizz :o
så höll vi på lite med marsvinen.. dom kissade lite för mycke bara haha
mami var inte hemma så vi lagade nudlar,men dom fastnade i botten :/ men dom
gick o äta iallafall :) jag fick värsta skrattanfallet när jag drack så jag "spottade"
ut allt på bordet haha lame xD
puss
/e

Kommentarer
Postat av: falunssnygging

ofta du spottade ut allt på bordet ? -.-

2010-02-25 @ 09:26:11
Postat av: Anonym

haaha typ x)

i d kom massa i maten haha x)

2010-02-25 @ 20:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0